Ads 468x60px

понедељак, 3. децембар 2012.

7

7

Понедјељак је дан за 7-ицу резервисан. Љенчине из "Живог зида" ништа нису написале читаву седмицу, али 7-ицу изоставити не могоше. Као што је чова бураз, а бураз чова тако је и понедјељак 7-ица, а 7-ица понедјељак. Нисте сигурни шта је овај гологузан из "Живог зида" хтио да каже, само да знате није ни он. Само нека се пискара, удри тестатуру на весеље. Рад ослобађа (Arbeit Macht Frei) рекли би добродушни чика Њемци на натписима својих угодних и удобних хотела за Јевреје и остале НеАријевце за вријеме Другог свјетског рата. Данас ја кажем а нисам Њемац : "Писање ослобађа". Има ли све ово што сам написао икакве везе са 7-ицом и фудбалом. Тешко, тешко, па добро можда мало. Ко би га знао. Завалите се у своја сједала, вежите појасеве полијећемо суперсоничном брзином једног осредњег пужа... Шта ми је, дај да почне више та 7-ица. Креће...


-
ПРОШЛЕ 7

ВОЉЕЛИ СМО
МРЗИЛИ СМО
           Фаљиа Рамаданија и Николу Дамјанца - због њих сениорска постаје кадетска репрезентација. Екстра. Има ли то игдје? Чуј има ли? Има да има! Рекао чика Фаљи
      Џон Терија - на тренингу обукао дрес Роберта Ди Матеа и тако потврдио да прасетина није у моди (ем је пост ем је Рафа а Надал није)
      Драгана Стојковића Пиксија - мало смо ЈуТјубовали и подсјетили се мајсторија 小妖精 (то избаци на преводиоцу када укуцате Пикси)
      Тату Жозеа - критиковао "претачне" "теледириговане" пасове Модрог пацова
      Чупавца Фелаинија - једноставно капитен нам је на Фантазију, треба ли шта додати
      Енглеску Премијер Лигу и Бундеслигу - због вандредних кола у уторак и сриједу
      Адема Љајића - супер је док је повријеђен и док не прича
      Велшане - због Ербаса (то је фудбалски тим није авио-компанија) и због три плусова (да да тако смо казали плусова), мислили смо на оно 3+ и тако више пута
      Немању Видића - чули смо да се опоравио и почео да тренира. Срећно Видара
      Јунајтед Форсе - навијаче који раде у Раду.         Зашто? Ето Зато!
      Вест Хем и дебелог Сема - како су очитали буквицу Гицку Прашчићу
      Мичуа из Свонсија - због голова и опет Фантазија
      Бошка Јанковића -  запуцао голчину, Миха соколари а Бошко му очигледно не личи на орла, е па Миха он је нама Баш-Орао као Баш-Челик 
      
      

     
     

      Кркане - не оне са отока (пошто острво није) Крка него родитеље који се покркаше на фудбалској утакмици за пионире. Еволуцијо маћехо
      Синишу Михајловића - наставља да се бави соколарањем па умјесто орлова у репрезентацију зове соколове кадете Партизана
      Алена Халиловића - ко је још чуо за њега. То је мало дериште из Динама (оног који не може да да гол у ЛШ) које новинари страшно гурају називајући га вундеркидом  (тешко је написати на српском чудо од дјетета)
      Пепеа - кунг фу мајстора пошто фудбалер није
      Линдергарда голмана Уједињеног Манчестера - даје чудне изјаве о некаквим гејевима, мисли ваљда на Руди Геја (кошаркаш) или Тајсон Геја (атлетичар). Прича о некој хомофобији. Опрости ми Линдергарде ја се бојим свих  Гејева, увијек прилазе са леђа
      Мишела Платинија и његову УЕФУ - хоће да повећају број клубова у  ЛШ на 64. Ми смо против тога и мрзимо те Мишеле
      Јувентус - побиједио у дербију града Фијата. Неко има Фијат, а неко нема. Фијат неком мајка а неком маћеха
      Гронинген - није ушао у 3+ а чекали га на тикету
      Фудбалере Црвене Звезде - докле манекени
      
           



Чудна бјеше ова наша 7-ица. Више смо вољели него мрзили. И сам сам се зачудио. Сам је сам. Волимо, ширимо љубав као пешкире (не мислим на Линдергардове пешкире). Миха соколари, а ми седмичаримо већ сљедеће седмице 7-ица на киосцима. Морао сам написати ово на киосцима иако 7-ица сигурно неће бити на киосцима већ гдје јој је и мјесто у "Живом зиду". Живозидци моји шаљем Вам живозидски поздрав. Укључите се мало са нама у зидовање. Зидајте са нама "Живи зид". Јерусалим има "Зид плача" а ми овај наш. Пишите нам коментаришите, кукајте, вичите са узвичницима све је дозвољено. Ајд здраво... Доста је било и превише...


Пошто је на почетку текста рад ослободио овдје се смјестила 7-ица


Можеш га звати и агент али он је и даље Дамјанац




Раде радовци




То је тај оток на којем можете и да отечете. Ко смије нека се усуди а да се не зове Анте


Поштар увијек звони два пута а Геј увијек прилази са леђа. Шта сам вам рекао

Да не буде да само Геј прилази са леђа, него и Геју прилазе са леђа






0 коментара: